RSS
email

LIVE IN MHI TV3

Untusan Online!

Pandangan Jazli Tentang DDND.


Ramai tertanya kenapa saya rasa selesa dengan DDND...sekali kalau pandang gambar di atas macam ayah dengan anak..that why?saya selesa dengan Dato DR NORDIN DARUS.sebab sepanjang dalam tempoh sejam saya dapat rasakan suatu perasaan ikatan ayah dan anak....mungkin kerana sifat dia yang lemah lembut dan bersahaja mengingatkan perwatakkan abah saya HASSAN ITAM.Saya rasa bangga kerana ada abah sebaik dia..dalam hidup saya..dalam hidup saya dia jaga sebaik mungkin mudahan Allah berikan yang terbaik untuk abah saya.

Apa yang saya dapat rasakan DDND seorang yang low profile.DDND tak pernah merasakan dirinya lebih dari yang lain.Saya dapat rasakan sifat2 terpuji yang ada dalam dirinya yang akan menjamin kejayaannya kelak...bukan untuk pujian tapi itulah sebab saya hendak berjumpa dia...terima kasih buat mama angkat saya MAMA BOMBOM yang telah menjumpakan saya dengan seorang insan bukan sekadar untuk berniaga tapi punyai sifat2 seorang ayah yang penyayang dan sentiasa berfikiran positif.Saya tahu orang lain juga akan merasakan apa yang saya rasakan.

Ada sesetengah VVIP agak sukar untuk jumpa kita secara dekat mungkin kerana ada sebab tertentu..ada yang gayanya seolah-olah dialah yang terbaik...tapi apa yang saya lihat pada DDND jauh berbeza dalam dirinya penuh dengan pandangan positif dan membina..yeah! usaha muhammad jazli kena di teruskan...

Bookmark and Share

0 comments:

Post a Comment

Wednesday, November 10, 2010

Pandangan Jazli Tentang DDND.


Ramai tertanya kenapa saya rasa selesa dengan DDND...sekali kalau pandang gambar di atas macam ayah dengan anak..that why?saya selesa dengan Dato DR NORDIN DARUS.sebab sepanjang dalam tempoh sejam saya dapat rasakan suatu perasaan ikatan ayah dan anak....mungkin kerana sifat dia yang lemah lembut dan bersahaja mengingatkan perwatakkan abah saya HASSAN ITAM.Saya rasa bangga kerana ada abah sebaik dia..dalam hidup saya..dalam hidup saya dia jaga sebaik mungkin mudahan Allah berikan yang terbaik untuk abah saya.

Apa yang saya dapat rasakan DDND seorang yang low profile.DDND tak pernah merasakan dirinya lebih dari yang lain.Saya dapat rasakan sifat2 terpuji yang ada dalam dirinya yang akan menjamin kejayaannya kelak...bukan untuk pujian tapi itulah sebab saya hendak berjumpa dia...terima kasih buat mama angkat saya MAMA BOMBOM yang telah menjumpakan saya dengan seorang insan bukan sekadar untuk berniaga tapi punyai sifat2 seorang ayah yang penyayang dan sentiasa berfikiran positif.Saya tahu orang lain juga akan merasakan apa yang saya rasakan.

Ada sesetengah VVIP agak sukar untuk jumpa kita secara dekat mungkin kerana ada sebab tertentu..ada yang gayanya seolah-olah dialah yang terbaik...tapi apa yang saya lihat pada DDND jauh berbeza dalam dirinya penuh dengan pandangan positif dan membina..yeah! usaha muhammad jazli kena di teruskan...

No comments:

Post a Comment

 

Friends